Bakning, lydnad och Top Gear

Gick upp tidigt idag, redan halv 10. Duktiga mig. Donna ville egentligen ligga kvar och sova, men när jag fråga om hon ville gå ut så flög hon upp.

Sen dess har jag hunnit mycket: promenad, baka bröd, tova ur Donna, målat naglarna.

Nu sitter vi och väntar på att mannen ska ringa så vi kan åka ner till willys och inhandla mat att ha på vår pizza. Ikväll blir det även Lydnads kurs för Donnisen. Det är det bästa hon vet att åka till hundskolan.

               

Hon är fantastisk när hon åker bil. Hon sitter som ett barn och älskar att sitta och titta ut genom fönstret. Efter ett tag blir hon så trött att hon somnar sittandes med huvudet lutand mot ryggstödet.


Åå jag måste bara berätta...haha...jag satt och kollade på Top Gear igår. Fantastiskt roligt, de hade köpt varsin skrotbil som de skulle köra genom djungel och över berg och genom öken. Inget gick som det var tänkt och det blev riktigt roligt. Det bästa var när de var i djungeln och när det blev kolsvart bestämmde de sig att slå läger, på en väg visade det sig sen när de vakna. Urbefolkningen åkte sicksack med moppe förbi tälten..hahaha.

Idag var det Top Gear igen, de skulle dock åka från miami till New Orleans på sina bilar för max 1000 dollar. I en av bilarna hade endast tre mördats. Det var därför den var så billig.
De skulle Iaf köra igenom Alabama men olika slag ord på bilarna. Typ "Kärlek mellan män är underbart" "Hillary for president" och "Country-Western sucks"....jag kan säga som så här att det var några som blev skit sura och ringde efter folk som skulle slå ner dom. De sprang till sina bilar och körde därifrån, då var det så klart dax för en av bilarna att inte starta. De var grymt snabba med start kablarna!!
Men de hann därifrån och tvättade snabbt av bilarna.
De sa själva att de aldrig varit så rädda.

Men mycket underhållande program!

Nu ska jag ta och göra något vettigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0