Långfredag

Hoppas den blir längre än vanligt...för idag är jag ledig som de flesta andra och jag hoppas att det blir låååång!

Ska snart åka iväg till mamma på påsk middag. Jag står för potatisgratäng och påskmuffins!
Sen ska hon få ett påskägg av mig, godiset har jag dock snott från ett annat ägg, det var så mycket.

Andrew fick sitt påskägg igår och i det fanns det tom en skjorta...Men den passade inte riktigt. tyvärr.

Imorn ska vi fara upp till Orust och säga hejdå till valparna! Annalisa ska dock stanna kvar hos min pappa men de andra två. Donna ska kunna leka med dom nu.

Kulkulkul.

Nu fick jag plötsligt lite bråttom och åka till mamma. Donna ska ha sele på sig och potatisgratäng och allt ska jag lyckas få med mig. Jajajja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0