Lördag

Va skönt med lördag. Det blåser dock liiite för mycket.
Idag är det mycket som ska göras och jag ska hinna med det mesta hade jag tänkt. Klockan 11 ska jag ut med Donna var det tänkt, men det blåser så mycket...buhu.
Usch vad tråkigt det är att gå ut på promenad då!
Men Donna skiter i om det blåser eller ej! Så det är bara att dra sig upp ur soffan.

Sitter och tittar på nyhetsmorgon nu och just nu är det intervju men Saddam Husseins älskarinna. Hemskt.
Nu har hon flyttat till Sverige.

Sen ska jag till Backaplan och köpa nytt batteri till datorn, hoppas bara att det finns att köpa lösa batterier på elgiganten. Det var ju där jag köpte datorn!

ååååååååååååååååååååååååååååååå....kankse ska mata djuret. =)

Fantastiska lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0