Skönt

Nu var det mesta på min lista gjort...otroligt skönt.
Toaletten är skinande ren. Men det som känns bäst är att ett nytt batteri till datorn är beställd! Han på elgiganten sa att det var jätte dyrt så jag begav mig ut på nätet och där hittade jag ett för 600:- på batteryclub, tror jag det hette.

Grymt billigt!

Nu ska det dammsugas när mannen tar hunden ut på promenix. Rent och skönt, sen får jag väl göra om samma procedur nästa vecka.

Sen ska vi åka iväg och köpa thai mat och mumsa på och räkchips! Åååå vad hungrig jag blev nu!


Ne nu får jag skynda mig att sammsuga så att vi får äta!



Gå förövrigt in och rösta på att det ska byggas fler djurhem i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0