woops

Satan i gatan vad länge sedan jag skrev på  min kära blogg.

Det har hänt lite, fantastiskt vår väder har gjort entré! Vi har bestämt att alla luncher ska intas ute så att vi får den där grunden. Jag måste se snygg ut i min examens klänning.
Om 7 veckor tar jag examen, Exakt 7 veckor!

Jag har 5,5 veckor kvar av praktiken och sen får jag betalt för vad jag gör, längtar!! Nu börjar jag känna mig hemma riktigt ordentligt. På praktiken. Idag har jag tom fått en telefon och fått två samtal. Även ringt ett. Hemskt. Men roligt på samma gång.

Idag drog korpen igång. Det var kul. Men konditionen är inte alls som jag minns den. Hoppas den hittar hem snart. Nu har jag ont i fötterna. Mycket!
Även Johanna var med en stund, med sina ammande bröst. Bebisen ar så söt. Kallar henne bebisen nu, eftersom jag verkligen iinte kommer ihåg vad hon heter just nu.

Ne nu orkar jag inte  mer, desperate housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0