Regn och rusk

Idag vaknade vi av att regnet öste ner. Eller ne jag vaknade av att Andrew gick upp men sen insåg jag att det regnade...massor.

Igår var det fredag och jag var hyper trött efter en vecka med praktik, så jag somnade in så gott vid 22 tiden igår. Filmen vi tittade på fick jag titta klart på i morse.

Donnisen och jag gick ut på vår långpromenad, dock var jag fullt munderad med regnställ och stövlar. Rätt mysigt att gå ut och gå i totalt ösregn, men det är så fruktansvärt jobbigt när man kommer hem och allt ska av och Donna sköljas av pga all gegga.
Idag var det iofs inte så mycket gegga men ösregn och golfbana med bunkrar = en sandig hund. et är nämligen speciellt roligt att lägga sig i bunkrarna när hon är pissevåt innan och gräva i dom...mmm va roligt så att det skvätter upp sand överallt, insida lår, mage och rumpa. Usch usch usch!

Så det var bara för Donna att hoppa in i duschen. Tur att hon vet vad "Hoppa in i duschen" betyder. Då går hon direkt dit utan att sanda ner i lägenheten.

Men vad är väl en dusch i varmvatten efter en dusch i kallt regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0